1η Νοεμβρίου 2018, Καλό μήνα με υγεία ευτυχία και κάθε επιθυμία ❣️

1η Νοεμβρίου 2018,
Καλό μήνα με υγεία ευτυχία και κάθε επιθυμία ❣️





Ταβερνιάρη μη με διώχνεις
Είμαι μελαγχολικός
Την αγάπη μου έχω χάσει
Κι έχω μείνει μοναχός.

Το κρασί είναι γιατρός μου
Είναι και παρηγοριά
Και μη με κατηγορείτε
Που μεθώ για μια καρδιά.

Φέρε πάλι ταβερνιάρη
Φέρε και μη σταματάς
Και στο τέλος να το φέρεις
Στο ποτήρι της οκάς.

Το κρασί είναι γιατρός μου
Είναι και παρηγοριά
Και μη με κατηγορείτε
Που μεθώ για μια καρδιά.

Από το οινοποιείο μας
Magavali winery Grecee
Σάς ευχόμαστε θερμά.... 🌹

1η Νοεμβρίου 2018,
Καλό μήνα με υγεία ευτυχία και κάθε επιθυμία ❣️

Ανακαλύψτε τά ελληνικά ποιοτικά κρασιά στους παρακάτω συνδέσμους :

Www.magavaliwinery.blogspot.gr
https://magavali-winery.business.site


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο βασιλιάς Αγκαίος...

Αντιγηραντική Διατροφή

ΑΕΙΧΡΟΝΟ ΚΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΤΡΥΓΟΥ